Organisatie

 

Onze opdrachtgever is een snelgroeiende vastgoedmanagementorganisatie met een landelijke dekking. Zij verzorgen het volledige vastgoedmanagement, zoals property – en asset management en VvE-beheer. De opdrachtgevers zijn institutionele beleggers, stichtingen, maatschappen en particuliere beleggers. De vastgoedportefeuilles bestaan uit woningen, winkels en kantoren.



Verantwoordelijkheden en bijbehorende taken:

 

·        Verantwoordelijk voor de gehele woningportefeuille tezamen met de manager van de afdeling en in nauwe samenwerking met de klant.

 

·        Het verhogen en maximaliseren van de rendementen op de woningportefeuille waarbij de belangen van de eigen organisatie en die van de   klant worden gewaarborgd.

 

·        Contact onderhouden met en het uitbouwen van zijn/haar onroerend goed netwerk.

 

·        Toezicht houden op de verkoop en verhuur door intensief contact te onderhouden met de toegewezen makelaars en andere derde partijen.

 

·        Het proactief toezicht houden op de (technisch) beheerders van de portefeuille en deze bijsturen waar nodig, het beoordelen van de

        facturen beoordelen en deze paraferen.

 

·        Het opstellen van (maandelijkse) rapportages over de te verwachte en behaalde resultaten.

 

·         Doen en doorvoeren van aanbevelingen over nieuwe procedures om de verhuur van onroerend goed te optimaliseren.

 

·        Verzamelen van relevante gegevens over de portefeuille, zoals marktprijzen, omgevingsfactoren,  kosten en doorlooptijden en deze delen     met de manager en de klant.

 

·        Adviseren van de klant t.a.v. (grootschalige) verbouwings- en renovatieplannen binnen de portefeuille om zodoende een maximaal

       verhuur-/verkoop resultaat te behalen.

 

·        De waarde van panden bepalen met behulp van derden, zoals taxateurs, makelaars en het onderhouden van contacten met deze partijen.

 

·        Het beoordelen van juridische en notariële stukken voortvloeiende uit de aan- en verkopen van onroerend goed en de verhuur van de

        woningen.

 

·        Jaarlijkse huurverhoging vaststellen, bespreken en doorvoeren.

 

·        Het invullen van de rol van de eigenaar in de VvE’s middels o.m. het bijwonen van VvE vergaderingen en de beoordeling van de

        jaarverslagen.

 

 

 

Kennis en ervaring:

 

·        Meerdere jaren aantoonbare ervaring in bij voorkeur vastgoedmanagement gecombineerd met de makelaardij bij een belegger, eigenaar,

        beheerder,

 

·        Minimaal afgeronde relevante HBO-opleiding eventueel aangevuld met het SVM diploma, dan wel andere aanvullende vastgoedopleidingen,

 

·        Ervaring op het gebied van complexmatige verkoop vormt een pré.

 

 

 

Gedrags-Vaardigheden:

 

·         Goede communicatieve en sociale vaardigheden

 

·         Zelfstandig en resultaatgericht

 

·         Groot verantwoordelijkheidsgevoel

 

·         Teamspeler

  

Mocht je geïnteresseerd zijn in bovengenoemde functie en voldoen aan de gestelde functie eisen mail dan je cv in word- formaat met begeleidend schrijven naar info@dvv-vastgoed.nl Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken .