Medewerk(st)er Verhuur

 

De afdeling Commercie verzorgt o.a. de verhuur van woningen, het contractbeheer en het Asset Management. Daarmee is de afdeling een belangrijke schakel tussen de huurders en de diverse eigenaren.

 

  • Functie omschrijving
  •  Je werkt nauw samen met de verhuur medewerkers en Asset Managers;
  •  Verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning op de afdeling  en de bewaking van de correcte   afwikkeling van dossiers;
  •  Het verwerken van huuropzeggingen;
  •  Het plannen van bezichtigingen;
  •  Het controleren van huurcontracten en inspectieformulieren van externe verhuurmakelaars;
  •  Controle op aanwezigheid van alle documenten bij een mutatie;
  •  Aanmelden van te huur staande woningen op de diverse sites;
  •  Veelvuldig contact met de huurders.
  •          
  •          Wij vragen
  •         Minimaal MBO +
  •          Minimaal 2 jaar relevante werkervaring; 
  •         Nette en gestructureerde werker;
  •          Communicatief;
  •          Zelfstandige werkhouding;
  •         Administratieve ervaring, ervaring met het Office pakket en Rems (is een pre) en affiniteit met vastgoed is wenselijk

 

Mocht je geinteresseerd zijn in bovengenoemde functie en voldoen aan de gestelde functie-eisen mail dan je cv in word-formaat met begeleidend schrijven naar info@dvv-vastgoed.nl